Tuesday, February 23, 2010

Tere, mina olen Inga Tartust ja mul on kaks kirge - matkamine ja käsitöö.
Käsitööd olen armastanud lapsest saati. Meeldib igasugune meisterdamine ja üpris keeruline on öelda, mida kõige rohkem olen teinud... Mulle väga meeldib vana mööblit restaureerida, siis veel õmmelda - siinhulgas ka vanast uut :) -, heegeldamine sobib minu kärsitu loomusega päris kenasti ja aeg-ajalt avan ka oma suure pärlikarbi, et uusi ehteid valmistada. Ka tunnen enam-vähem kord aastas vajadust seinu kaunistada ja kui endal pole vaja remonti teha, leidub ikka mõni sõber, kel majaehitus pooleli.
Kuid viimastel aastatel käib mu käsitsitegemine küll rohkem seebikatla ümber. Ja ega ma siingi jaksa ühte asja kaua teha, otsin aina uusi väljakutseid.
Kokkuvõtvalt nimetan end ise "tormavaks teoks", kuna võtan töö alustamiseks kaua hoogu ning siis peab asi ruttu valmima. Tahan teha kõike kas väga hästi või üldse mitte ja kvantiteet ei oma seejuures suurt tähtsust.
Fotosid, kus peal oleks mina ise midagi tegemas, praktiliselt ei leidugi. Sest tavaliselt olen mina see tegelane kaameraga ja nii leidubki meie koduses fotopangas palju-palju pilte mu reisidest/rännakutest. Kuna iga matk algab ja lõppeb üldjuhul mõnes suuremas linnas, on aegade jooksul saanud pildistamise lemmikobjektiks rõdud. Siin üks näide Itaaliast:


Et aga tegu on siiski käsitööpesaga, panen siia ka ühe pildi oma viimase aja tegevusest:

Tavaliselt on minu käsitööesemetega nii, et kui asi valmis, läheb see kohe kasutusse ja eseme ülespildistamisele ma ei mõtlegi. Edaspidi olen targem...



2 comments:

  1. Inga, aitäh tänase ülipõneva koolituspäeva läbiviimise eest!

    ReplyDelete