Sunday, March 21, 2010

Aili tutvustab end


Olen:
süüdimatu enesetäiendaja,
pidevas katsetamis-staadumis,
kogu aeg midagi tegemas
või organiseerimas.

Mulle on olulised:
minu Setumaa juured,
(pildil olen keskel, Seto Kuningriigis),

lapsepõlv Viljandimaal, oma kodu Tartumaal, minu pere, et saan planeerida ise oma aega, valida ise oma töid ja tegevusi, koostöö ja sõbralikud suhted, minu panus, et maailm oleks parem paik.


Juba mitu kuud on leib mu meeli köitnud. Õppisin ise leiba tegema. Ja olen jube uhke, et hakkama sain. Kolmas leivategu sai juba nii hea, et hambaid ei murdnudki. Ja maitse oli ka super. Seega põhitoiduseks sai leib piimaga niikaua, kuni leib otsas oli. Oh, miks ma küll varem leivateoga ei alustanud!



Leivateemalisest, mõnusast koostööst on meie blogiski juba mitmel korral juttu olnud. Osalesime isegi ühel konkursil. Ja päris tulemuslikult. Eneli tehtud leivad jõudsid kohe lausa Belgiasse.
Minu leivavormid ja leivateemalised meened, need on ka lähiajal avalikkuse ette jõudmas (neli pilti ka siia blogisse).


Tegelikult osalen ma Käsitööga tööle 2 projektis ja ka eelmises kaheaastases projektis ikka sellepärast, et ei suuda ära öelda headest võimalustest õppida midagi uut ja suhelda toredate inimestega (no mida sa teed, käsitööga tegelevad inimesed on heas mõttes kiiksuga ja eks üks kiikslane tõmba ikka teist kiikslast).

Kes ma olen ja millega tegelen, kes on mu sõbrad ja mis mulle huvi pakub? Sellest saad kõige paremini aimu, kui teed ühe tiiru minu kodulehtedel: www.keraamika.gleimotor.ee ja http://119631.edicypages.com/et

1 comment:

  1. Oo, Aili, tunnen praegu säärast pöörast isu omaküpsetatud leiva järele!! Väga lahedad meeded!

    ReplyDelete