Pärna koduloomuuseum on emotsiooniderikas. Foto: Jaan Palm
Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits kirjutab nädala
turunduskommentaaris, et samal ajal kui ettevõtjad otsivad võimalusi
klientidelt rohkem raha välja meelitada, kohtab teatud asutustes ka
vastupidist: klient oleks valmis toote või teenuse eest maksma palju
rohkem kui küsida julgetakse. Naaritsa sõnul ei piisa aga
hinnatõstmiseks vaid võlusõnast «käsitöö», vaid emotsiooni tekkeks on
vajalik ka soodsa ostumiljöö loomine. ....
Eks õige ole, massitootjad mõtlevad igasugu kavalusi et oma toodangut atraktiivseks teha. Ehk käsitööline on ka tagasihoidlikum oma loomuselt. Aga paar trikki võib kindlasti juurde õppida, ilma oma väärtusi samas kaotamatta.
Eks õige ole, massitootjad mõtlevad igasugu kavalusi et oma toodangut atraktiivseks teha. Ehk käsitööline on ka tagasihoidlikum oma loomuselt. Aga paar trikki võib kindlasti juurde õppida, ilma oma väärtusi samas kaotamatta.
ReplyDelete