Saturday, October 6, 2012

Emotsionaalsest turundamisest ...

 ... ehk miks sõna «käsitöö» alati ei müü.

Pärna koduloomuuseum on emotsiooniderikas. Foto: Jaan Palm

Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits kirjutab nädala turunduskommentaaris, et samal ajal kui ettevõtjad otsivad võimalusi klientidelt rohkem raha välja meelitada, kohtab teatud asutustes ka vastupidist: klient oleks valmis toote või teenuse eest maksma palju rohkem kui küsida julgetakse. Naaritsa sõnul ei piisa aga hinnatõstmiseks vaid võlusõnast «käsitöö», vaid emotsiooni tekkeks on vajalik ka soodsa ostumiljöö loomine. ....

....   Loe edasi Anu-Mall Naaritsa artiklit 17.08.2012

 

1 comment:

  1. Eks õige ole, massitootjad mõtlevad igasugu kavalusi et oma toodangut atraktiivseks teha. Ehk käsitööline on ka tagasihoidlikum oma loomuselt. Aga paar trikki võib kindlasti juurde õppida, ilma oma väärtusi samas kaotamatta.

    ReplyDelete